söndag 30 september 2007

Vad såg du på tv sist? En halv film igår innan jag somnade, jag minns inte vad en hette..

Vems blogg läste du sist? Angelicas

Vad åt du sist? Cherios till frukost

Vem pratade du med sist? Thomas

Vem ringde du sist? Carin

Vem messade du sist? Carina

Vad läste du sist "bok"? Parfymen

Vem pussade du sist? Thomas

Vem kramde du sist? Thomas

Vem bjöd du sist på något? Thomas

Vad köpte du sist? En väska, ett par tights, en tunika och lite annat smått o gott



Have a nice day ya´ll!! :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag jobbade som värdinna i fredags o igår tog jag det bara lugnt :) Du då? :D

Anonym sa...

Jag förstår :) livet är litenyckfullt ibland ..
Det låter mysigt ^^ hihi
hahah aa det är också en sorts träning ;) haha

vad har du för planer i veckan då?
Tack! :D du med ..
hoppas att du får en super dag! :)

KRAM!

Anonym sa...

Tack - och detsamma! Och vad söt du är! :)

Anonym sa...

Mysigt! :D
haha så du gillar inte att tvätta? :)

Hm, imorgon blir det tvätt som väntar för mig med :p och i veckan blir det nog plugg, och träffa vänner o så :)

vill shoppa den här veckan (men du vet köpförbude :/) jag läängtar så himla mycket tills det blir dags att shoppa, ungefär 1 månad kvar :'( usch!

kram kram kram! :D

Anonym sa...

Vad trevligt att du gillade min blogg! Hoppas du får en fin dag :)

Anonym sa...

Kul lista :)

Anonym sa...

Hehe :D
jag bor i Sthlm ;D men om du har vägarna förbi så hör gärna av dig! :D så kan vi shoppa som sagt haha ;) då får du se en som verkligen kan freaka ut!Jag bor fortfarande hemma, och du gumman? :)

Puss & kram! :)

Anonym sa...

puss på näsan

Anonym sa...

Haha.. skickade ju messet nyss att jag ringer imon =)
Sov så sött du med!!
Pussar sweet