torsdag 20 september 2007

Mysi mys kväll!!! =)

Jaha.., idag sov jag nästan över..., vaknade klockan 09.30 och började jobba klockan 10.00.., tror ni jag fick bråttom??????
Jag fattar inte de där, jag ställer ca 5 st larm på min klocka.., ja 5 ST!!!
Men ändå lyckas jag trycka av dem i sömnen, måste ju vara nått allvarligt fel ju!!

Men i vilket fall så blev jag bara 5 minuter sen, men jag hatar att inte vara i tid!!

Efter jobbet så la jag mig med Stitch i sängen o tog en lite power nap.., mmm., de va jätte skönt.

Klockan 20.00 kom min lilla Angeslick och vi tog plats i soffan för att se Idol..., mycket talang det finns därute, och framför allt modiga människor!! =)
Vi snackade bara skit o mös hela kvällen., o nu har hon gått hem o jag ska sätta mig o mysa med mitt hjärta (Thomas!!!).

Lite bilder på dem jag ÄLSKAR mest!!

Jag o min Angelica



Jag o min Bebis



Jag o min Thomas

Ha en underbar kväll o Go natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj jisses, snacka om att du är skicklig! =D Vart köper du hår?
Ja precis, silikonträns =) Sitter som berget på mitt hår =)

Kraaaaamis

Anonym sa...

Kul du har retucherat så mycket så jag har inga ögonbryn på bilden..haha...
Ha en lovly day!!
Pussar