onsdag 19 september 2007

Kolla in kvaliten på bilderna.., HA.., de är ju stört löjligt!!

Ja då var de här då..., inte den bästa kvalitén men men..

Åhhhh.., jag måste bara få säga detta.., idag har jag träffat en jätte bra vän till mig, som jag tyvärr inte träffar så ofta pga att vi bor så långt ifrån varandra..
Men den här vännen är jätte gossig o snäll, o sååå jävla rolig.., miiihihi:o)
Just like me!!

Har jobbar länge med, så jag har inte haft tid att blogga:(
När jag kom hem så va jag så trött att jag deckade framför Idol, haha :)



Helt naturell..,hoho =)






O jag vet det är jätte kass kvalitet på dem..
SKA KÖPA EN KAMERA!! :o)

Men här e ett par bilder i allafall!!! :o)

Sussa sött nu!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Yes vi synes imon sweet!!
Love u too!! Fint håret vart btw =)
Pussar

Anonym sa...

Är du också från Gävle eller?

Såna där lockar skulle jag också vilja ha...!! =P

Anonym sa...

Love it baby! Ashett!
Haha men va fan... jag kan sätta i tejphår på mig själv men jag vet inte om jag skulle klara sätta i keratinvax..? Skiten ska ju värmas och sättas på rätt mängd hår osv.
What??? 1 år?? Skojar du med mig eller? ;) Då har ju håret växt minst 12 cm, så det mpste ju se lite kul ut när plopparna syns och dessutom måste håret bli ruggigt trassligt!=S

Vart köper du ditt hår?

Kram

Anonym sa...

Tack =)

Jätte fina bilder förresten
Kram och ha en mysig kväll

Anonym sa...

Haha! Nee tycker inte heller de såg gott ut.. Speciellt inte nu. Vart på bio o tryckt i mig en halv stor popcorn. HUR lyckas man med det??? Åt middag precis innan jag åkte dit dessutom!!!

Kram