tisdag 4 september 2007

Tjooooheeeej!!!!

Jag kan inte fatta hur jag kan vara så trött???
Tänkte att jag skriver en rubrik som åtminstone låter full av energi.., men det är inte jag idag.
Kan det vara hösten som gör en så förbannat sömnig, och man e alltid trött på morgonen och mest hela dan, MEN sen när kvällen nalkar, kan jag sova????? Nääääääääää!!!!
Va på stan en sväng med, kände att kanske nått fint skulle kunna pigga upp mig, men jag hittade inte det jag ville ha.
Men ack den som ger sig!!
Önskade jag kände mig så här!!

Nu ska jag ta o äta något, få se om jag inte kan få mig en liten energi kick :o)

Tjoflöjt=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan hej:-) du har gått och skaffat en blogg ser jag.. då välkommnar jga dig til bloggträsket! *ler*

Anonym sa...

Hey snygging :) Tack för att du lämna spår i min blogg för mina ögon trillade nästan ut när du skrev att du inte fått några finnar alls ;O Huh... Måste man gå till läkare för att få det och fick du några biverkingar av det? ha en trevlig kväll :) Kramar Lovisa.

Anonym sa...

hey...ja jo tyvärr då e den "fasen" oundiklig,men bra på sitt sätt,de e lixom rätt väg då tycker jag:)här e de jättebra,kär o galen;)haha jaa Du vet!!kram

Anonym sa...

Hehe.. va inte meningen att skrämma min fislisa =)

Saknare dej min söta lilla ängel!!!
Även om du inte alltid e pigg så strålar du ändå =)

Massa Pussar
DIN