måndag 24 september 2007

Kravel kravel....

Sååååå sömnig, oj oj oj, här får man för att man är vaken dygnet runt på helgerna :)
Vilken tur jag har som inte börjar tidigare..

Mitt shoppingsug har tyvärr inte gått över, snarare blivit som en besatt tanke som inte gör något annat än att gå runt runt i mitt huvud för att sen återkomma..

Och jag vet precis vad jag ska ha.., hihiiii.., här e ett par pics!!



Lila kofta från Indiska, har inte kommit ut i butik än, men här e lite info om den.






Strumbyxor ifrån ASOS i färgen berry 76:-





Söt grå klänning från ASOS 1 137:-






Ja ha en bra dag nu!! :o)

7 kommentarer:

Anonym sa...

tack så jätte mkt :D
hoppas du haft en trevlig helg!!

Anonym sa...

*skrattar* Ja fast det är bara en timme en gång i månaden som jag hjälper henne =)
I veckan blir det skola och på fredag praktik =)
Kramis

Anonym sa...

testar testar hahaha nu gick det :)

Anonym sa...

Haha joo jag vet att jag har de, har ju lixom de på riktigt =)
Miss u too!!
Jaa ring mig ikväller du =)
Pusspusspuss

Anonym sa...

Ett riktigt bra köp, den kmr nog kunna gå att matcha med mycket :-)
Vilka fina bilder på dig, trodde först att det var en kändis :$ hehe jag gillar din klädstil!

Anonym sa...

nja det va samma för mig. lugnt å ganska så segt.. gjorde inte alls mkt.. men men.. ibland kan sådana helger vara ok oxå :D

Anonym sa...

hahaha d va nog bara jag som va lite blåst igår :P