fredag 7 september 2007

Jag vill ha en bra kamera..., NUUUU!!!!

Hmmm.., tänkte att jag skulle lägga ut lite snygga bilder från mitt jobb..
Men när jag kom hem o satte in mobilen i datan
så e bilderna alldeles gryniga..., ATTANS!!!

Det kan helt enkelt inte hjälpas..., jag lägger ut dem ändå :o)

Jag jobbar på en salong som heter Shirleys Skönh
etssalong, där vi utför olika typer av behandlingar, allt från ögonfransförlägningar till kosmetisk ansiktslyftning, och jag kommer naturligtvis göra mina berömda hårförlängningar!!!

Den ligger på Kaplansgatan 12 efter American takeaway och babyproffsen.

I alla fall HÄR jobbar jag!! :o)











2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju riktigt sjysst ut ditt nya jobb =)
Kul!!!
Hoppas vi ses idag hjärtat mitt!!
Massa Pussar
DIN

Anonym sa...

hehe, tack, brukar checka din blogg, very nice, ska lägga till dig bland favo bloggar...