torsdag 27 september 2007

Love, life and some happiness!!


If time could stand still, I’d freeze it here,
So you’d always hold me, close and near.
In your arms, where I’m meant to be,
Filled with the perfect love you’ve given me.

A bond so strong, a hold so tight,
To know you’re the one; my ‘Mr. Right’.
A blessing sent from up above,
In you I’ve found my one true love.

Our lives entwined to be as one,
Upon this journey we’ve just begun.
Where you and I will find no less,
Than eternal love and happiness.




Have a lovely day :o)



6 kommentarer:

Anonym sa...

tack så jätte mkt! :D

Anonym sa...

Yes vi syns kl 15.15 =)
Jaså undra va du ska berätta då?
vavavvavavavavavavavavavavvavavaa =)
Joo de kan man ju allt hoppas på iaf, ha en fin dag på jobbet sweet så syns vi snart!!
Pussar DIN

Anonym sa...

Hahaha, VAD SÖT DU ÄR! "Jag biter mig i underläppen och funderar...., ska jag skriva något, men jag måste ju komentera på det här, eller....??"

Hahaha fantastisk beskrivning. Och jag har läst din kommentar 4-5 gånger nu. Underbar kommentar. Du fick mig att skina upp, Anna. TACK!

Anonym sa...

ja visst är min vardag härlig, lite stressig bara:) såg dig också:)

Anonym sa...

Oj tack så mycket :) Nu blev jag glad!
Vilket vackert hår du har, som en ängel!

Mikaela - That's Me! sa...

Tack!! din blog är inte dum den helelr söt hun..=)va kul att du gilar min blog det värmer...läs bloggen så ofta du kan