torsdag 13 september 2007

Pigg som en mört!!

När jag vaknade imorse så trodde jag att jag skulle kunna fortsätta att sova i 1000 år!
Men till sist vaknade jag till liv.., slutade jobbet klockan 17, gick en lång promenad med vovvarna, o sen kom min lilla tjej Angelica!!!

Hon har ju en engstaff som heter Alona, och Alona och min Rottis Stitch är så kära i varandra så dom faktiskt nästan slickar ihjäl varandra ;)
Det är så underhållande och underbart att se, så ibland får man nästan en liten tår i ögat...

Jag och min Bästaste flicka



Alona























Jag o min Stitch



















Sussa sött allihopa!!!!

Kramar ifrån mig!! :o)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och tack för titten=)
Du har en otroligt fin sida själv måste jag säga!
Ha en fortsatt trevlig kväll.
//Linda

Anonym sa...

Hejsan svejsan!!! :o)
Jo jag kan hålla med dig till en viss del, visst e de mysigt med mysiga kläder o dricka varm choklad framför brasan.., men föredrar nog ändå sol o bad framför frusna fingrar o knallröd mule ;)
Kul att du svarade!!! =)
Händer till helgen då??
Kramar/ Anna

Godkväll :)
Jag håller med dig om att sol och bad är något att föredra - men i Sverige är sommaren så fruktansvärt mesig - jag vill så gärna ha Thailandsvärme med gassande sol och ett varmt, vackert hav att dyka i. Annars får det gärna vara, hehe.

Jag både arbetar och är ledig i helgen, söndagen som är min lediga dag skall jag försöka ägna till att vila upp mig, det blev en riktig rivstart såhär efter semestern då det gäller jobbet. Vad ska du hitta på?

Kramar Ia.

Anonym sa...

Ooops, råkade få med den kommentar som du skickade mig, haha :P

Anna-Viktoria sa...

Tack för din kommentar =) Ja, det är väärsta gulligt. Hon ser ut som typ en ung version av dobby. Min gullunge!

Men gawd, hur snygg är du då människa!!! Säkert sån som ser lika snygg och fräsch ut direkt uppstigen från sängen oxå!! ^^ Och du och Stitch är superfina ihop =)

Kram kram

Anonym sa...

Stitch! GUD SÅ GULLIGT! :D kram på dg

Anonym sa...

Gud vikken söt vovve.. Är det din??

Anna sa...

Hej Nina!! :o)

Ja det är min vovsing det!! :)
Visst e han söt.., o han e så gosssssig!!!! :)