söndag 16 september 2007

Tuppen i hönsgården!

Ikväll så har jag och min Thomas varit hemma hos min Angelica, det var jag, Thomas, Angie, och Mickan..
Det var meningen att Emil skulle komma oxå..., men han skulle bli jätte sen, så Thomas blev själv med oss flickor.., hihii!! :o)
Vi spelade lite UNO o gissa vem som vann????
Jo..., Thomas.....
Angelica & jag e båda jätte dåliga förlorare, men de va bara o bita ihop o gratulera...., morrrrrrrrr.. ;)

Men sen knallade vi hemåt i regnet, jag ska ju upp o jobba imorrn.

Men jag håller på er tjejer, hoppas ni sopar mattan med lille Emil nu!!!

En bild på den vinnande pojken & Stitch

Jag och mitt Hjärta

Natti natti

6 kommentarer:

Anna-Viktoria sa...

Alltså det var inte så svårt faktiskt. Först gjorde jag ju det där med locket, och när hon hade fattat ordentligt att hon skulle ta på locket med tassen tejpade jag upp det på ett köksskåp. Och när hon tog på locket där så fick hon godis. Sen så utgick jag från det... Tog ner locket och gjorde likadant som jag gjorde i början med locket på golvet. Tillslut så hade hon fattat att när hon puttar igen skåpet samtidigt som jag sa "stäng skåpet" så fick hon godis =)
Ganska lätt!

Oj, va många "locket" och "skåpet" det blev. Haha...
Idag ska det förhoppningsvis inhandlas en klicker så att vi kan börja träna ordentligt!
Kram kram

Anonym sa...

ah fan, hade velat träffa dig och Tomas, men jobbade tyvärr.. men får bli flera gånger helt enkelt. allt bra med dig då?

Anonym sa...

Hehe.. va ju tvungen att sätat ut nått =)
Är du fortfarande frisk lr??
Jaa de ska bli nice nice..haha..
Pussar

Anonym sa...

Hihi sötis =) Du får snoka runt precis så mycket som du vill! =)
Äsch då ska du säga, du är ju toksöt! =)

Anna-Viktoria sa...

Hon är en italiensk vinthund. Finaste rasen ever =) en gång vinthund alltid vinthund ^^

Te och film är min medicin ikväll =)
kram kram

Anonym sa...

Visst är han grym! älskar hans musik:)