fredag 28 september 2007

Ojojoj varva neeer!! =)

Vilken dag..., jag kom i säng klockan 03.34 i går morse, upp klockan 08 för att jobba, ner på stan för att möta Angelica kockan 15.
Köpte en tunika ett par strumpisar o ett par örhängen, kommer imorrn på dagens outfit..
Kom hem ca klockan 19.30, mötte då upp min andra hälft för att inhandla lite nödvändiga fetter dvs goooodis!!
Hemma ca klockan 20, kollade på Idol, sen deckade jag i soffan för att sedan vakna klockan 23.30, hahhaha!!

Men jag sätter ut en bild från dagen, va på jobbet och hade trist.. =)



Pussssssssssssssssssssssssssssaaaaaaar!!!!! :o)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa Thomas att jag nyper mig själv i armen varje gång jag går in på din blogg och möts av all skönhet.
Åhh bekräftelse sluta aldrig komma!

Anonym sa...

Haha.. jaa vem vet =)
Tack själv för en took mysig dag mitt hjärta!
Klart jag e redo för morgondagen, e du?
vavavavavvavavavaavvavavavavavavavvavavava =)
Pussar DIN

Anonym sa...

bara 8 idag ju.. shoppa, därför *S*

Anonym sa...

Coola bilder!

Anonym sa...

gör det:) ha en fin dag! kram

Anonym sa...

Har du extensions eller är det riktigt? Om det är äkta hur länge har det då fått växa? Den längde du har vill jag ha! :D
Hoppas du får en bra dag idag!
Kram

Anonym sa...

Det ser iallafall RIKTIGT bra ut! :) Supersnyggt! Håller du på och lockar det också eller är det så där normalt? :) *nyfiken idag*

Anonym sa...

Tack baby! =) Jag mår mycket bättre nu =)

Galet snygg du är i ditt hår! ;) Jah måste nog sätta i mytt jag med =P

Anonym sa...

Grymt hår du har tjejen!

Anonym sa...

Hej hej!
Hoppas att allt är bra med dig! :D Jag dansar reggaeton, fast det är så mkt mer än det man ser i Daddy Yankee videosarna (kan man verkligen säga så? haha) men du förstår vad jag menar ;)
Åh låter fint! :)hahah aa sant, fast jag har insett att jag även använder shopping som terapi när jag känner mig nere, snacka om dyr terapi! Så jag har shoppingförbudet en passande tid om man säger så ;)

Vart är det du jobbar förresten? Blir så nyfiken när jag ser bilderna :)

Hoppas du får en super helg!
Kraaaam :)

Anna sa...

Carolina: Tack så mycket!! :o)

Anonym sa...

Fin blogg, men jag måste bara få fråga. Är det ditt riktiga hår? Gud så vackert!