onsdag 26 september 2007

Jag och mina filosofier.

Jag undrar vad människor tycker är korrekt och vältalat?
"Du kan inte stava, det heter si inte så.."

Jag förstår inte, räcker det inte med att bara vara??

Jag orkar inte tänka på att bete mig acceptabelt hela tiden, men det gör jag och andra sidan inte heller..

Jag ser mig själv som jävligt intelligent, men ingen Einstein.
Mer som en goffy, galen , sprallig liten unge, som vet när det krävs av henne att vara mera här och nu!
En person som släpper allt för att hjälpa någon.



Jaja, jag är ledig idag i varje fall.
Ska ta och shoppa lite idag, lägger ut det på bloggen sen!! =)

Ha en underbar dag, för det ska jag ha!!! :o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svar:
Tack, Anna. Gud vad vacker du är.

Anonym sa...

Jaa visst är det fin o billig :) Superfint hår du har! Och bra skrivit. Hoppas dagen vart bra! Kram

Anonym sa...

Hej tjejen! :D
Bra skrivet! ;)
hehe, hur gammal är hon då? :)
Åh, låter bra ju :)hm... jag har shoppingförbud vad gäller kläder den här månaden fram till mitten/slutet av oktober :( Men jag har bestämt mig för att köpa en lejongul/senapsgul tröja, och galet mycket stickat! :D dessutom behöver jag en stor svart väska, den jag använder nu är isönder på insidan men kämpar tappert vidare haha :p

har du haft en bra dag?
Kram!

Anonym sa...

Hej tjejen! :D
Bra skrivet! ;)
hehe, hur gammal är hon då? :)
Åh, låter bra ju :)hm... jag har shoppingförbud vad gäller kläder den här månaden fram till mitten/slutet av oktober :( Men jag har bestämt mig för att köpa en lejongul/senapsgul tröja, och galet mycket stickat! :D dessutom behöver jag en stor svart väska, den jag använder nu är isönder på insidan men kämpar tappert vidare haha :p

har du haft en bra dag?
Kram!