fredag 14 september 2007

Vart tog dagen vägen????

Det gick så fort..., vipps sa det så sitter jag framför datan o klockan är 22.15.........
Men resten då?????
Har jag inte gjort nått idag?

Måste tänka.., gick upp, gick till jobbet, träffade E på stan, åkte hem, åt, o nu sitter jag här..
Ibland så känns det som om dagarna bara rinner ur händerna på mig, jag måste lära mig att leva mer "in the moment", jag är nog för stressad av mig.. =)

Ikväll blir de lugnt, jag och mitt hjärta ska bara vara hemma o trycka i oss onytigheter o titta på nån bra skräckis..., jag ÄLSKAR skräckisar!!! :o)

Jag hade lite tråkigt idag så jag tog en massa kort på mig själv, hahaha.., i tristessen, mitt lilla egooon!!
Lägger ut ett par...


Goofy me at work


















































Nu ska jag och min man ha en underbar kväll!!!

























Många Kramar/ Anna med familj

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman.. Hehe jasså den förra Anna som skrev va alltså du =) hehe lätt att vara efterklok, gillade din outfit, riktigt snyggt! Puss Puss

Anonym sa...

Tackar för komplimangen om min blogg. =)

Anonym sa...

Tackar! :) Trevlig blogg tjejen!

Anonym sa...

Tack! =D

Så söt du är! =)