lördag 22 september 2007

These are all things I want!!

ASOS

Gud vad jag är shoppingsugen!!!!
De e som ett litet beroende som kliar och gör så att jag blir smått rastlös, men jag måste lära mig att inte shoppa så mycket men det kommer ju aldrig att gå.., hahhas=)

Mitt msn håller på att ballar ur oxå, från det ens till det andra..
När jag minst anar det så flyger jag ut o måste logga in igen, men jag hör hur det plingar hela tiden, så det kan ju inte vara bara jag...

Nu ska jag gå o titta in i tv:n
Hej svejs :o)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack söt =) Mmm jag är också helt GALET shoppingsugen! =S Men men no money, så vad gör man..? =S
Kram

Anonym sa...

Jag är också shoppingberoende.. hehe.. Fin bild! Sov gott. kram

Anonym sa...

Tack så mycket! :-D
Guu vilket vackert hår du har btw :-)

Anonym sa...

Vad jobbar du på för salong då? :)

Anonym sa...

Nej att använda bilen som eka är nog ingen höjdare alls =/
.
Vill också shoppa! Vill, vill, vill!

Anonym sa...

Haha yes please. Alla säger atrt man inte blir lycklig av pengar, men nog sjutton skulle livet vara mycket enklare! =)
Vad har du hittat på i helgen då?
Kramis

Anonym sa...

Ja eller hur haha =)
Jag har varit på födelsedagskalas och sen så har jag färgat och klippt lite hår + hjälpt en gammal tant på 95 år att städa (brukar hjälpa henne en gång i månaden)
Kram

Anonym sa...

tack dsamma tjejen =) fin bild. ha en trevlig kväll!

Anonym sa...

Aha. Jag tänkte bli sjuksköterska jag. :)

Anonym sa...

Jasså :-O imponerande! Jag har inte sett poloklänningen i butikerna än, men den är ny på H&M's hemsida och kostar endast 149:- Är själv sugen på att investera i en när mitt köpförbud har släppt ;-)

L e n sa...

Tack så mycket för din fina kommentar:) Men det där med layouten lär du dig rätt snabbt, inte så komplicerat after all.

Och det där med shoppingsug är du absolut inte ensam om..:P
Take care, Linnéa

Anonym sa...

Tack så mycket :D

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Anonym sa...

In the cаѕe of cash strategy, there сan be typically the
orgаnizeԁ bills аs well aѕ unpredіcted payments in
whіch slip all the way up steаlthily acquiring you fully naive.
As an illustratiοn, you mаy have to deal ωith
having a to see a powеrful sіckly
cousin with youг family unit and update thе actual
water lineѕ in уοur oωn home.
Yоuг vehіcle mау break up and mіght
call for mајor fiхing аs well аs an indіvidual or perhaρs yοurself
affiliate could cгash unwеll demanding rapid mediсal attention.
Μοst of these go on а cost wіth yοur price range and
disсover rеquіre immеԁiate hard
сash to hold оne in excеss of right
up untіl your faѕt cash. Impartial uѕeful cash advance loans
tо аid uѕеrs contгol оn a financial basis unpleasant prοblems.


does reаlly wеll during coогdinating thе iԁеal lendeг togetheг with the user throughout need to have.

We tend to undeгstand the value of makіng use
of рroviders who ѕadlу are dependable, skilled as
well as mеaning. Many οf us get time aѕsessment lοаn providerѕ
intenԁed for expeгienсe prior to
when such as him or heг іndiνiduals mobile phone network.
This site offеrs the best baѕe for уou to select a proper loan service influenced by
your specific desires.

Alsο visit my homepаge :: pozyczka na splate komornika