söndag 9 september 2007

Avundsjuka????

Sitter här och lyssnar på en riktigt as bra låt, du kanske vet hur man kan bli ibland utav en låt, full av självförtroende och nästan hög :o)

Men det var inte alls vad jag skulle skriva om utan om oss tjejer, jag sitter och undrar varför så många av oss känner oss över trampade och arga på andra tjejer??
Har läst både bloggar och vad som försegår i olika comunitys ( men detta är ju något som finns gott om ute i verkliga livet med).., det är skit snacket jag snackar om och hur vissa smutskastar andra tjejer, som dom kanske inte ens känner, bara för att de känner sig hotade...

Jag fattar inte detta, jag säger absolut inte att jag inte har gjort det själv, för det har jag, men när jag var yngre och väldigt sällan...
Jag undrar om det är för att jag är.., och nu kommer det något privat ( jag är bisexuell)??
Kan det vara därför jag inte känner mig så hotad, utan beundrar tjejer och deras skönhet och förmåga att vilja synas..
För jag tycker inte att det är något fel att vilja vara i centrum, utan något bra!!

Varför ska man inte få synas och höras, så länge man inte tror man är bättre än någon annan?

Det är oxå därför jag döpt min blogg till "In the life of a Goddess" för är vi alla inte gudinnor i vårat eget liv??!!!

Jag tycker vi tjejer ska hålla ihop och inte vara så dömande, för vi alla är ju goddesses!!


Bara ett par tankar från mig...
Och en massa KÄRLEK och Beundran till alla er tjejer därute!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Yes jag har kollat in den nu =)
Du e såå dutti du =)
Saknar dej!!
Pussar

Anonym sa...

Mycket bra skrivet, håller med dig :)

Anonym sa...

Tack för inlägget och för att du kallade mig farbror och inte gubbe.
Våga vara bi, transa homo, skit samma bara man vågar stå upp för det och inte filar bakom drameriet.
Söta hudnar och rätt trevlig boyfriend tillika.
Kör så det ryker
pappa B

PS Titta gära in igen du.

Anonym sa...

Tack för kommentaren i min blogg!
Alltid lika roligt!
Du verkar vara en helskön tjej, hoppas allt är bra med dej!!

Kram!

Anna-Viktoria sa...

Det är så sant, vi tjejer borde sluta vara så elaka mot varandra och stå upp för varandra istället. Jag är som du bi och känna att jag är lite sådär oxå - jag ser tjejer för vilka dom är - inte bara som "hot".

Tack för kommentaren i min blogg förresten =)
Vovvar är det bästa, skulle aldrig kunna vara utan hund.
Kramar (http://annaviktoria.blogg.se)

Anonym sa...

Vad bra skrivet :) Ditt hår skulle jag vilja ha ;) kramen