fredag 12 oktober 2007

Tjooohooo!! :)

Hej alla glada!!

Idag har jag haft en underbar dag.., det har inte hänt något speciellt, den har bara varit sååååå underbar ändå:)
Mina grannar spelar så hög musik att jag inte ens hör vad jag tänker.., hihi.., men jag hoppas att de har skoj!! =)

Joo.., idag vaknade jag sent Angelica ringde o väckte mig , jag är ju arbetslös för tillfället...
drack lite kaffe o satte mig vid datan..
Vi bestämde att jag skulle möta upp henne och Mickan på stan, så det gjorde jag..
Emil var oxå med.., och han e go må jag säga!! =)
Gick och fikade och mös, och shoppade så klart!!!!
SHOPPA I LOOOOOVE!!!!!!!!

Sen åkte jag och handlade lite, när jag kom hem hann jag bara ta av mig jackan så ringde svärmor på dörren, kul att hon kom och hälsade på!!
Vi satt och snackade lite, och jag och Thomas fick låna deras bil över helgen=)
Vi ska till IKEA imorrn och köpa ett barbord vi har haft ögonen på ett tag, hiihi..

Så det var min dag det..., jag sätter inte ut några bilder på mina vänner eftersom de inte ville vara med på kort.., förutom Emil så klart, som snällt ställde upp på bild;)

Mingel & Bar

Lille Emil o hans macka..

Så här ser jag ut
EGENTLIGEN..

I likie Latte
Go natt!! =)

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack snälla!! :) I helgen ska jag bara ta de lugnt, (är sjuk). Så min älskling får ta hand om mig, hihi. VAd ska du ha för dig cutie? Kramis /ejlinen.