onsdag 3 oktober 2007

LEDIG!!! :D

Idag är jag ledig, guuuud så skönt :)
Ska vara med min Angie o hitta på något kul.., kanske en fika på stan?? :)
Synd bara att jag alltid är så trött på mina lediga dagar, vill helst bara gå och lägga mig och mysa med hundarna.
De har precis varit på sin morgon promenad med mig och Thomas så nu står de och äter..

Jag tror att jag ska sätta mig och titta på en film:)

Så här ser jag ut mitt uppe i ett allvarligt samtal över en fika.., haha :o)


Ha en vacker höstdag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shoppade ett par Vagabond-stövlar på lunchen! :)
Sitter du fortfarande och myser eller släpar du runt på en massa shoppingkassar nu? ;)

Aspen sa...

Hejduh! såg inte din kommentar förens nu, sådär 13 dagar senare :) Jo visst är dem hetast? :P Kul att nån trillat in på en slump! Hade gött!

Anonym sa...

Hejsan!
Hur mår du? :D
Aha jag förstår, jag har kompisar som är i liknande situationer ..
Glad it turned out well 4u :)

vad händer idag då?
puss & kraaaaaam