fredag 19 oktober 2007

Snoooooooor, snööööörvel, host host host!!!

Jag är så satans febrig och snorig och hostig, så det är ett under att jag orkar sitta vid datan...
Det blir bara en massa tester.., men det kan ju vara skoj det med :)
Hoppas ni e friska i varje fall!! =))

Hur mycker DIVA e jag.., se nedan..

Men hur mycker DIVA e du??? ;)

You're Part Diva

You know that a girl's gotta work it to get her way in the world.
And while you aren't about to throw a tantrum at every turn...
You do amp up the drama when you know you need it.
You mix charm, honesty, and kindness to get ahead.
Are You a Diva?


Ha en fin kväll!! :o)

3 kommentarer:

Frida Carina Andersson sa...

=) Tack hörru! Din blogg e cool med! Snygga outfits! Men du skall se min jag kommer ha ikväll! Kan inte avslöja nu vad det blir men kolla in imorgon så! hohojaja. Ha en underbar dag! Kram f

Anonym sa...

är sjuk nu jag med, jobbade igår hela dagen med svullna halsmandlar och feber =(

Anonym sa...

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se