onsdag 10 oktober 2007

Jag o Lilla Lottis!!

Idag blev en lugn dag.., jag är ju arbetslös nu...
Men inte så länge till, kanske kan jag få mitt lilla drömjobb, hihihiiiiiii!!!! :o)

Jag gick upp vid klockan 09.00, då låg mannen o vovvarna fortfarande o trynade.
Åkte till min doktor, och sen var det meningen att jag skulle träffa min lilla Ängel Angelica, men hon fick lite problemas med sin vovve så det blev inställt.
Så istället så åkte jag hem, Thomas ville att jag skulle gå och handla, så jag tog min stoooora väska (bra att ha varor i!)
Men man kan ju ha Lotta i den med.., hahhaa!!

Titta så SÖT hon är!!
Också vi 2
!


PUSSSS!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Gullig bild på dig och din vovve :)! Kramis (ejlinen.blogg.se)

a.k sa...

nej men gud vilken sötnos! naaw, önskar min vovve kunde sitta i väskan ju. :D

Anna sa...

Hihiii tack a.k

Anonym sa...

Söt outfit :)

puss!