måndag 15 oktober 2007

Bättre sent än aldrig!!! =)

Hallå!! :)
Jag och min man har formaterat om datorn hela helgen, så därför så har jag inte kunnat blogga något.
Och tyvärr så har jag inte installerat alla program heller så jag lägger inte ut några bilder i detta inlägget.. ;)

Men helgen har varit lugn, fast en person har jävlats och betett sig som ett jävla svin.., men men, jag har sagt det förut och jag säger det igen, du blir bara behandlad så som du tillåter dig själv att bli behandlad...
Och nu är det fan dax att jag säger ifrån en gång för alla!!!
Vissa människor är jag tydligen extra svag för.., även fast jag kan säga ifrån till vissa så med andra kan det ibland vara stört omöjligt!!!
Men jag lär så länge jag lever!!

Hoppas alla ni andra har haft en underbar helg!!

Många Kramar/ Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah nä. anna du är cool, finns andra ytliga personer jag dissar där...

Anonym sa...

Kul att du är tillbaka :)

Anna sa...

Tack Lovisa!! =)
Vad glad jag blir!! :o)