torsdag 11 oktober 2007

Hejhejhej!! =)

Haft en underbar dag idag med Carin!!
Först så möttes vi upp på H&M, gick och strosade lite och jag var ju tvungen till att lägga undan hälften av Gävles kläder;)
Efter det gick vi och käkade på Flanör, de har ju så goda toast där, plus att vi satt pratade en massa, och för er som inte känner mig så är jag ett enda stort babbel :)

Åkte hem och kollade på tv, och nu sitter jag här och försöker att återberätta dagen som snart är slut...

Men jag måste bara säga att bilderna är under all kritik.., hahaha.., så jag sätter in en lite äldre typ en månad gammal lite längre ner på mig och Karin.

Karin med sin Morotskaka o Latte! =)


Och här kommer fula jag håhåjaja...



Jag o Carin på fest för ca 1 månad sen



Sov så sött!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Unknown sa...

Så bra :) och tack snälla du! Detsamma, det är du också! Vacker alltså! Veckan har varit bra, blev dock sjuk i onsdes o nu sitter jag här med snuvig näsa o halsont. Men det går över tills jag ska gifta mig...;) tss. Sen har jag klippt mig idag. Kolla gärna i blogg, la upp en bild! hihi. hur har din vecka varit? Kram på dig /ejlinen.blog.se